tisdag 23 september 2014

Dagens Didrik 23/9

Didrik har varit rätt orolig inatt. Jag har sovit hos honom några timmar. Jag var inte utvilad alls när klockan ringde 6:30. 

Imorse kom säsongens första snö, helt sjukt tidigt och väldigt överraskande med tanke på att det var 20 grader i helgen. Didrik invigde sin nya skaljacka, han blev SÅ fin.
Imorse hände en väldigt läskig sak. Jag och Didrik skulle som vanligt cykla till föris. Jag hade satt fast honom i cykelsitsen och skulle ta på honom hjälmen. Helt plötsligt ramlade cykeln med Didrik. Som tur var landade den på trappen så Didrik slog aldrig i något. Både han och jag blev så klart livrädda, men det gick ju bra. Det kunde ha gått riktigt illa, usch. Trots denna händelse så gick det bra att lämna på föris. 

Idag har vi äntligen bestämt oss för vilken overall vi ska ha. Det blir en Didriksons i strl 90. Jag köpte den igår på Åhléns. De hade 20% på alla ytterkläder och så lämnade jag tillbaka en sak som mamma hade köpt, så vi betalade bara 718:-, ordinarie pris 1095:-. Jag är mycket nöjd 😊

När Didrik skulle sova ikväll passade vi på att ta en promenad. Det var bara en grad ute så vi tog fram vinteråkpåsen. Den är så himla mysig 😊






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar