måndag 29 september 2014

Dagens Didrik 30/9

Ah vilken natt. Lilleman hostar som bara den. Och blir pigg och kan inte komma till ro. Efter två timmar fick han välling och då lugnade han sig och somnade till slut.

Jag och Didrik tog sovmorgon och sov till strax efter 8. De sista två timmarna sov vi tillsammans i min säng. Marcus hade gått upp så vi hade gott om plats. 

Jag VAB:ade på förmiddagen. Det var kanonväder så vi tog en uppfriskande promenad. Strax innan lunch kom mamma och pappa hit. Didrik blev överlycklig. Han blev så till sig över att morfar äntligen var här så han kunde inte somna i sin säng.

Jag jobbade från 12:30 till 17. Efter det blev det cykelshopping på stan. Jag och Didrik fick skjuts hem av pappa. Didrik somnade i bilen på vägen hem.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar