torsdag 4 september 2014

Dagens Didrik 4/9

Didrik hostar rätt mycket på nätterna, det är en sån där jobbig hosta, skällande. Men som tur är så vaknar han inte. 

Imorse var det min tur att lämna på föris. Jag är så tacksam att det går så bra. Mötte en pappa som jag känner igen från öppna förskolan som också skulle lämna sin son, som var jätteledsen och längtade efter mamma. Usch vad jobbigt!

Jag slutade 16:30, då mötte jag Marcus och Didrik på K-Rauta, där det var kundklubbskväll men 20 % rabatt på allt. Didrik satt jättesnällt i vagnen hela tiden. De bjöd på korv med bröd och Didrik slukade en. När vi kom hem fick han lite köttsoppa. Han gillar verkligen det mesta. Igår hade de fått kålpudding på föris, han hade ätit hur mycket som helst. Häromkvällen åt vi lsmmfärsröra i pitabröd med hemmagjord hommus och vitlökssås, även det älskade han.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar