söndag 14 september 2014

Dagens Didrik 14/9

Imorse tyckte Didrik att det var morgon redan kl 6. Jag var helt sinnessjukt trött och Marcus är sjuk så det var bara att kliva upp. Jag har blivit så van att kunna lägga mig med Didrik med i Tyngsjö har vi inte bytt säng ännu. Dock har vi en superfin växasäng som står och väntar på honom i garaget. 

Mamma och pappa klev upp 6:30 så då kunde jag gå och lägga mig igen och jag sov till 9:30. Underbart skönt.

Didrik har fått två nya idoler, mormor och morfar. Den här helgen har allt varit Mommo och mofa. Men av någon anledningen blev Didrik helt otröstlig när jag gick ut och sprang på förmiddagen. Vet inte alls vad som hände. Annars har han velat att mormor och morfar ska vara med honom hela tiden. 

Vi åkte hem till Gävle vid 14. Eftersom Marcus är sjuk så fick jag köra hela vägen. Som tur var var det redan bestämt att mamma skulle åka med oss. 

När vi kom hem åt vi tacos tillsammans.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar