måndag 29 september 2014

Dagens Didrik 29/9

Puhu vilken natt, känns som att vi har varit vakna mer än vad vi har sovit, fast så är det inte. Men lilla D har varit väldigt orolig och hostar en hel del. Han får ju den där skällande hostan direkt och den är ju obehaglig. 

Både jag och Marcus var tvungna att vara på jobbet idag, så vi delade på dagen. Jag jobbade på förmiddagen och var med sjuklingen på eftermiddagen. Det är verkligen perfekt att vi har möjlighet att göra så. 

Didrik sov när jag kom hem. Precis när jag hade lagt mig så vaknade han. Då hade han bara sovit i 50 minuter. Han var fortfarande jättetrött så jag tog in honom till vår säng. Där somnade han om direkt och sov i två timmar till. Jag sov också lite. 

Didrik har haft mellan 37,5 och 38,6 idag och bara fått alvedon en gång. Hoppas verkligen att det är på väg åt rätt håll. 






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar