söndag 14 september 2014

Dagens Didrik 12/9

Lilla D vaknade redan kl 6, men efter att jag hade lagt mig bredvid honom i hans säng så somnade han om och Marcus väckte honom 7:15. Jag hämtade honom med bil kl 14:20. När vi skulle gå från föris så fick två av hans kompisar en puss på munnen och hans två fröknar fick varsin kram. Lilla D har blivit en riktig myskille ❤️ 

Jag och Didrik var bara hem och packade bilen. Sen åkte vi och hämtade Marcus och sen åkte vi mot Dalarna. Vi tog vägen över Ludvika där jag mötte upp en tjej och sålde en favvo barnvagn, Emmaljunga Ozone. Fick 2800:- för den vilket jag är jättenöjd med. Vi hann även med middag på McDonalds. Lilla D åt nästan upp ett helt Happy Meal.

Didrik somnade i bilen, vilket inte riktigt var enligt plan, men det gjorde inte så mycket. Han var visserligen vaken till 21:30, men det var bara roligt eftersom mamma och pappa hade gäster.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar