måndag 22 september 2014

Dagens Didrik 20/9

Jippi, imorse hade Didrik bara 36,8 vilket betydde att helgens planer inte raserades.

På förmiddagen var vi på stan, köpte lite presenter och provade overaller till Didrik. Jag har snöat in mig på en Didriksons. Dock är storlekarna där lite konstiga. Men jag har hittat en som jag verkligen vill att Didrik ska ha. De hade 200:- rabatt på alla overaller på Intersport så vi passade på att köpa en i strl 80, de är stora i storleken. Dock är jag osäker på om den kommer räcka hela vintern. Vi måste prova den ordentligt hemma. Provade även en på Kappahl, en 86:a som verkade lite bättre storleksmässigt, men så klart så fanns inte den i den färgen jag ville ha. 

Efter lunch åkte jag och Didrik till Sthlm och hälsade på Didriks gudmor med familj. Jag passade på att åka när Didrik skulle sova, det blir lugnast så. Vi kom fram strax innan 15. Vi hade en härlig eftermiddag i sensommarvärmen. Didrik och Liv busade och jag och Alex pratade ikapp. På kvällen kom Andreas, Lina och Stefan över på middag. Barnen skötte sig jättebra, dock tog det 30 minuter innan Didrik somnade. Didrik har blivit riktigt kramig. Alla fick varsin god-natt-kram innan han gick och la sig.

Vi vuxna satt och pratade och drack vin till kl 1. Vi hade supertrevligt. Jag saknade de verkligen, och jag mår så bra av att umgås med dem! 







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar