fredag 19 september 2014

Dagens Didrik 18/9

Idag var planen att lilla D skulle gå till föris. Men efter en strulig natt med orolig sömn och en lite hängig pojke på morgonen så bestämde jag att han fick stanna hemma. Som tur var ville Didriks mormor hänga med honom idag så att både jag och Marcus kunde gå till jobbet.

Eftersom jag jobbade heldag igår kunde jag med gott samvete gå hem kl 15 idag. Didrik hade varit pigg idag, så det verkar inte vara något fel på honom. Han och mamma mötte upp mig på stan. Vi provade vinterskor, overall och vinterjacka på Didrik, men det blev inga inköp. 

Didrik sov bara 20 minuter på dagen, så det var en trött kille på kvällen. Dock hade han lite svårt att komma till ro i vagnen när jag och Marcus tog en kvällspromenad.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar