onsdag 8 september 2010

The final countdown

Nu är det nästan bara en vecka kvar tills vi åker! Helt galet! Tiden har gått så himla fort! Jag har så klart redan börjat packa. Det gjorde jag i helgen, men nu har jag tappat sugen, så det kommer nog bli lite sista minuten packning till slut ändå. Det är lite svårt att veta vad man ska ha med sig. Jag har ju föreställt mig att det ska vara sol och varmt hela tiden, men det kommer det ju kanske inte vara... Hmm, klurigt det där... Man vill ju inte ha för mycket med sig, då kan man ju inte shoppa så mycket :-(

Trots att en hel del av mina tankar går till USA just nu så finns det ju också en vardag. Det har varit väldigt hektiskt på jobbet de senaste veckorna, men det är kul och det är nog just det som har gjort att tiden har gått så fort.

Idag när jag kom hem, efter att ha varit hos nagelskulptören, så släpte jag som vanligt ut min älskade Nille. Efter någon timme så gick jag ut på baksidan och lockade på honom. Och mammig som han är så kom han direkt, i sällskap med en liten söt kattflicka som bor hos en av grannarna. De var så söta! Och så helt plötsligt kom grannskapets alfahane, både Nille och kattflickan var borta på två sekunder. Det var som en Disney-film.

Tror att det är dags för några sommarbilder på mina älsklingar, så här när hösten kommer smygande...












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar