onsdag 15 september 2010

Towmorrow never dies

Imorgon bär det av. Om rättare sagt 10 timmar och 50 minuter lyfter planet mot USA :-) Som jag har längtat efter den dagen!

Det ska bli så fantastiskt skönt att bara komma bort, och det bästa av allt är att komma bort innebär att komma till USA igen. Jag tror att det är mitt favoritland, om man bortser från Sverige...

Nu är vi i Stockholm. Marcus och pappa packar in i det sista. Nille och Nelson gör sig hemmastadda, och jag njuter mest av att jag har semester! Och så känner jag det där lilla härliga resepirret komma smygande. Inte ett nervöst pirrande utan mer ett härligt pirrande.

Hur kul det än ska bli att åka, så kommer jag sakna mina bebisar hur mycket som helst. Fast jag är helt övertygad om att mamma kommer ta väl hand om dem.

Förhoppningsvis så kommer vi ha tillgång till internet en hel del i USA, och då kommer bloggen uppdateras :-) Kanske kommer det en uppdatering redan imorgon bitti på Arlanda :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar