söndag 26 september 2010

The lion sleeps tonight

Igår bjöd San Diego på strålande solsken och alldeles lagom sommarvärme. Vi spenderade hela dagen på San Diego Zoo. Alla zoo:n i Sverige kan slänga sig i väggen. Herregud vilket zoo. Hur stort som helst och nästan alla sorters djur (kändes det som iallafall) och världens finaste omgivningar. Djurtokig som jag är så var ju jag i himmelriket. Gud vad häftigt det var att se alla fina djur. De allra häftigaste djuren var helt klart Pandorna, Isbjörnarna, lejonen och elefanterna.

Det tog på krafterna att gå på zoo. När vi var klara där åkte vi till Fashion Valley Mall. Vi åt på food courten, och jag shoppade lite. En jättefin bikini från Victoria's secret, nagellack från Seophora och lite bebiskläder från GAP till kommande bebisar.

Vi var på Fashon Valley Mall även i förrgår kväll, då köpte jag en klänning och en tröja på Forever 21 :-)

Nu håller mitt datorbatteri på att ta slut, så bilderna från San Diego Zoo kommer imorgon. Då lämnar vi San Diego och kör norrut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar