tisdag 28 september 2010

The dolphins cry

I förrgår när vi var på Coronado Island i San Diego och solade och badade så såg vil livs levande delfiner, bara 10-20 meter från stranden. Jag och Marcus hade precis kommit upp ur havet när jag fick syn på de små liven. 6 stycken delfiner kom hoppandes längs med stranden. Det var häftigt.
Vi hann med riktigt mycket i förrgår. Vi började dagen med en sightseeingtur på en buss som sen blir en båt. Vi fick se en massa sjölejon och några delfiner. Vi åt lunch i Seaport Village, hur mysigt som helst. Sedan fick Marcus och pappa bestämma vad vi skulle göra, och då blev det ett besök på MSS Midway, ett gammalt hangarfartyg som ligger i San Diegos hamn.

Sedan bar det av till Coronado Island, för att sola och bada och bara ta det lugnt. Gud vilken fin ö!

På kvällen så åkte jag och Marcus in till Gaslamp Quarter och åt middag på en supermysig italiensk restaurang. Bland det godaste jag har ätit i hela mitt liv :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar