fredag 15 juli 2016

Ullared 2016

måndags morse kl 7:00 tog jag bilen och åkte till Ullared. Jag kom dit kl 8:15 och så lite bilar som det var på parkeringen då har det aldrig varit när vi har varit där. Jag satte mig i bilen igen kl 10:25, 3000:- fattigare och en full Gekåstrunk med saker rikare. Jag handlade mest till barnen. Nu är jag nog klar med både namnsdagspresenter, födelsedagspresenter, julklappar och saker till paketkalendern. Love fick inte så jättemycket, men vi har ju det mesta till honom. Jag köpte absolut mest leksaker, framför Lego till Didrik. Men det blev även lite kläder till barnen, bland annat kalsonger, strumpor, vantar och en OnePiece. Jag köpte också lite förbrukningsartiklar och en jättefin ram som jag ska sätta i Loves rum.



















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar