fredag 15 juli 2016

Come join the circus

Jag och barnen åkte ju till Dalarna innan Marcus förra veckan. Jag hade packat allt som barnen skulle ha med sig till både dopet och till Göteborg i en väska och det de behövde för ett dygn i Dalarna i min ryggsäck som jag hade med mig på tåget. När Marcus kom till Dalarna på lördag morgonhade han glömt barnens väska. Jag blev rätt irriterad, men det var ju inget att göra åt saken. Vi fick panikhandla kläder till dopet på vägen dit. Det fanns inte mycket, men Didrik fick en blå- och vitrandig fintröja och Love ett par mjukis jeans och en blå- och vitrandig body.

När vi kom till Göteborg fick vi låna kläder till Love och till Didrik fick jag köpa. Jag älskar ju att köpa kläder, men den här gången kändes det riktigt onödigt eftersom de inte behövde nånting. Men Didrik var ju tvungen att ha kläder så jag köpte ett par tights, en T-shirt och en tjocktröja från Lindex cirkuskollektion och han blev SÅ fin! Jag köpte i storlek 110/116 så han kommer kunna ha det ett bra tag. Funderar på att köpa kläder till Love ur samma kollektion så kan de ha på sig när vi ska fota dem i höst. Jag köpte även baskläder på HM, men de har han inte använt så de ska lämnas tillbaka.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar