söndag 24 juli 2016

Bröderna Halldin 23/7

Vi njuter så gott vi kan av den härliga sommarvärmen. Love hämtade sig snabbt från febern, men sen blev han tokförkyld och så hosta på det. Men han är rätt glad ändå. Han har ingen vidare matlust, men det beror nog till största delen på värmen. Tur att han älskar välling!

Didrik är lite hostig, men pigg och glad.

Den som är mest hängig nu är Marcus. Både idag och igår har han suttit framför datorn nästan hela dagarna. Han säger att han är sjuk, men vi har lite olika definition på sjuk. Jag är sjuk när jag har feber, medans Marcus säger att han är sjuk när han är lite hängig och ont i halsen. Hur som helst så är det jag som hänger med barnen på heltid, nästan iallafall.

Dock tog Marcus Love i förrgår så att jag och Didrik kunde åka och bada i en liten sjö i närheten. Vi hade en jättemysig eftermiddag.

Idag har vi varit ute på turné på förmiddagen och på eftermiddagen badade vi i poolen på baksidan. Ett mycket bra köp! Och sen gick jag och Didrik till en lekpark på andra sidan vägen. 


















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar