söndag 6 juli 2014

Dagens Didrik 4/7


Ibland ska man ha tur. Jag har haft semester och det har varit den första fina sommardagen på evigheter. Klarblå himmel, strålande solsken och 25 grader varmt. 

Innan Didrik och Marcus kom hem intog jag ryggläge i solen med en bra bok. 

På eftermiddagen hade Didrik tjejbesök, Isabell och Maria var här. Barnen badade och vi vuxna umgicks. Barnen är så söta tillsammans. Men Didrik var lite snål med kramarna. 

Didrik sov bara 40 minuter på dagen, så läggningen ikväll gick alldeles utmärkt. Didrik fick välling i sängen och när han hade druckit upp så sa jag god natt och gick ut ur hans rum. Han ropade på mig en gång. Då gick jag in och sa god natt igen och efter det hörde jag inget mer så han somnade snabbt. Det här är ju drömläggningen, men det känns som att det var en tillfällighet.











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar