torsdag 31 juli 2014

Dagens Didrik 31/7

Imorse vaknade Didrik 6:50, trots att jag hade sovit sen 20:30 så var jag helt slut. Marcus fick gå upp med honom.

Vi hade kvar alla saker på Granön så vi åkte dit direkt efter frukost. Mamma och pappa kom också dit. 

Jag är sjukskriven resten vs veckan och tur är det, jag har varit väldigt matt idag. Har varit tvungen att vila hela tiden känns det som. Det har varit jättefint väder idag också. Vi gick till badviken på förmiddagen. Jag var tvungen att sitta på stranden, orkade inte riktigt stå.

Vi åkte hem på eftermiddagen. Vi åt middag tillsammans med mamma och pappa på bostadsrättsföreningens uteplats. 

Läggningen igår och ikväll har inte gått riktigt lika smidigt som tidigare. Men det fiffiga med en sån här säng är ju att vi kam lägga oss med honom. Risken är iofs väldigt stor att man själv somnar också, men det är ju bara mysigt, dock väldigt opraktiskt om man har annat att göra.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar