lördag 19 juli 2014

Dagens Didrik 19/7

Förmiddagen bestod av bus och lek på tomten. Didrik badade några gånger i den fina poolen som mamma och pappa köpt till honom. Vi åkte och badade i en sjö strax innan lunch. Jag får inte bada, men Didrik och Marcus badade. Det sas att det är 22 grader och det kan nog stämma.

Efter lunch åkte vi till Malung. Vi strosade omkring och fikade. 

Didrik är inte så jätteförtjust i att åka bil längre. Vägen hem från Malung var inte så jättespännande. Han nöp mig och rev mig och slängde de flesta saker jag gav honom. Till slut bytte jag och Marcus plats och då blev det lite bättre.

På kvällen grillade vi. Didrik slocknade som ett ljus kl 20. Vår nya nattningsrutin funkar klockrent nu. Vi ger honom välling i. sängen, när han har druckit ur säger vi god natt och går ut ur rummet. Inte ett pip hörde jag ikväll efter att jag hade sagt god natt.












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar