torsdag 3 juli 2014

Dagens Didrik 2/7

Idag har äntligen sommaren kommit tillbaka :-) när jag cyklade hem från jobbet så sken solen från klarblå himmel och det var varmt och skönt. Jag och Didrik var ute i över en timme innan middagen. Didrik har inte kunnat åka rutschkana själv förut, vi har alltid varit tvungna att hålla i honom, annars har han ramlat baklänges och slagit i huvudet. Men när vi var på Cypern så lärde han sig åka i vattenrutschkanan. Idag när vi var i lekparken så klättrade han upp i en rutschkana för större barn och åkte alldeles själv :-)

Vi var lata på kvällen så det blev middag på McDonalds. Didrik fick ett Happy meal, han åt en hel cheeseburgare och massa pommes frites. 

Jag försökte mig på att Didrik skulle somna i sin egen säng igår igen, men det gick inte. Vet inte berodde på att han var alldeles för pigg eller vad det var. Efter 45 minuter gav jag upp och Marcus fick ta över. 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar