onsdag 30 juli 2014

Dagens Didrik 28/7

Första natten i nya sängen gick jättebra. Didrik vaknade visserligen redan 6:35, men det tror jag inte beror på sängen. Jag vaknade av att han ropade mamma, när jag kom in till honom satt han i sängen.

Väderprognosen för veckan har varit lite osäker, men när jag tittade nu på morgonen så såg det ut att bli jättefint och varmt fram till i övermorgon. Vi bestämde oss för att åka till Granön. Vi kom dit strax efter lunch. När vi hade ätit gick vi till badviken. Tyvärr kom det massa moln efter ett tag, men Didrik hann iallafall leka ett litet tag. 

Vi tog en riktig skogspromenad på eftermiddagen. Tur att vi har nr vagn som tar dig fram överallt :-) Emmaljunga Classic Sport är en riktig pärla!

Didrik sov bara 30 minuter på dagen så han slocknade som ett litet ljus vid 19:30. Jag och Marcus hade en mysig och lugn kväll. 








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar