lördag 12 juli 2014

Dagens Didrik 12/7

Trots att Didrik somnade ganska sent igår så vaknade han 6:30 imorse, han var fortfarande trött så vi låg och myste i sängen till 7. På förmiddagen lekte vi med Didriks två kompisar här i området och deras mammor. Vi var i en lekpark och sen på en liten loppis. Jag köpte ett knoppussel och en Nalle Puh-bok, för 15:-. 

Strax innan lunch åkte jag och Didrik till mamma. Vi åt lunch hemma och sen gick vi ner på stan. Didrik fick fyra par strumpor av mamma. Vi fikade och efter det somnade Didrik till slut. 

Ikväll har vi haft sex kompisar här. Vi har grillat och tittar på bronsmatchen i fotbolls-VM mellan Holland och hemmalaget Brasilien. Vi har suttit ute hela kvällen, även och tittat på TV. Didrik har varit jätteduktig. Inte alls varit blyg utan bara varit ett charmtroll. Jag la honom vid 20:30. Han fick välling i sängen. Jag satt bredvid sängen när han drack den. När han hade druckit upp så tog jag nappflaskan, sa god natt och gick  ut från hans rum, sen hörde jag inget mer. Duktig liten kille.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar