fredag 6 april 2018

Tvättstugan

Det går verkligen framåt i tvättstugan. Nu har vi fått upp det mesta av hyllsystemet. Dock har jag inte riktigt bestämt mig för hur många hyllor vi ska ha. Och så måste jag köpa fler platsbackar att lägga saker i. Men det tar sig. Jag passar även på att tokrensa bland vinterkläder som vi har haft i en byrå i källaren. Jag har rensat så bra så byrån behövs inte längre.


I själva tvättstugedelen jobbar Marcus på. Alla bänkskivor är tillsågade, men inte fastskruvade. Igår ställde vi tvättmaskinen på plats, men jag glömde ta bild på det. Hur som helst så blir det verkligen hur bra som helst.







Jag har gjort en planeringsmiss. Jag vet inte riktigt vart jag ska ha torkställningar och strykbräda, men jag hittar säkert något bra ställe för dem också.

Ikväll och imorgon ska vi fortsätta. Förhoppningsvis hinner vi klart. Måste åka till återvinningen minst en gång också. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar