måndag 2 april 2018

Skärtorsdagen

Jag hade tagit flexledigt på skärtorsdagen, men Marcus jobbade. Didrik vaknade tidigt, innan Marcus gick, men han satte sig framför TV:n. Jag och Love vaknade inte förrän 7:30. Härlig start på ledigheten.

Kl 10:45 kom Christoffer och hämtade oss. Vi och alla barn åkte till en fäbod i Hemlingbyskogen. Barnen lekte, vi vuxna solade. Marcus kom när han hade slutat jobbet. Då gjorde Christoffer fläskpannkaka på Muurikkan. Det är verkligen magiskt gott. Vi hade en härlig eftermiddag i solen. 














Barnen fick leta påskägg i skogen och blev överlyckliga när de hittade dem.

Skärtorsdagen avslutades med gymnastisk för hela familjen. Först Marcus och Love och sen jag och Didrik. Jag och Didrik cyklade till träningen. En sträcka som tar mig ca 5 minuter tog oss över 20 minuter. Tror att det är dags för en cykel med större hjul för Didrik. Träningen gick jättebra. 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar