onsdag 27 december 2017

Julfest x 2

Tredje adventshelgen blev en riktig festhelg för min del.

Jag inledde fredagen med en sminkning på Make Up Store. Bilderna ger inte resultatet rättvisa, det blev superbra och jag köpte massa bra produkter.





Efter sminkningen åkte jag till en kvarterslokal i Andersberg där vi hade julfest med mitt jobb. Jag är med i festkommittén och vi hade planerat en fest med massa lekar. Det blev SÅ lyckat. Vi hade så roligt att jag inte kom hem förrän kl 5:30 på lördag morgon. Fantastiskt! Det var jag och två kollegor som stängde festen. En av dem jobbade sin sista dag samma dag, så det var lite jobbigt att säga hej då.





Jag var inte speciellt pigg på lördagen. Som tur var hade Marcus barnen på förmiddagen och efter lunch skjutsade han dem till mormor. Jag låg i sängen hela dagen, ända fram till kl 16:50. Då var det dags att kliva upp och fixa iordning sig för julfest med Marcus jobb. Jag hade köpt en ny klänning kvällen till festen och jag kände mig SÅ fin! 





Kl 18 var vi på Hits for you och åt julbord och tittade på showen Nostalgia. Showen var jättebra, men maten så där. Det blev en väldigt lugn kväll för mig. Jag tog bussen hem redan kl 23:35. Hade tänkt åka hem direkt efter showen, men jag vill dansa av mig lite mat.








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar