onsdag 20 december 2017

Dagens Love 10/12

Så har ännu en helg sprungit förbi. Igår var jag och barnen på kalas hos en av Didriks föriskompisar. Det var jättebra anordnat. Inte så många barn, och de vuxna fick umgås lite avskilt. Love fick följa med eftersom Marcus hjälpte sin mamma med hennes bil. Jag hann inte umgås med de andra föräldrarna så mycket som jag hade velat, men det var supertrevligt ändå.

Efter kalaset lämnade jag av Didrik vid bilverkstaden så att han fick hjälpa Marcus. Jag och Love fortsatte ner på stan och köpte lite julklappar och födelsedagspresenter. 

Dagen avslutades med familjemys i soffan. 

Idag passade Love på att bli dålig i magen igen. Tror inte att det är magsjuka, men vi fick ställa in dagens planer och det blir minst två dagars VAB. Men vi för som vanligt och delar på dagarna. Det funkar riktigt bra för oss. 

Dagen har gått snabbt. Marcus har byggt i källaren och jag och barnen har roat oss både inomhus och utomhus.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar