måndag 4 december 2017

Black friday

Förra fredagen var det Black friday med massa bra priser i affärerna. Jag passade på att köpa alla julklappar till barnen, matchande jultröjor till mig och barnen, julklappar till Marcus och pappa och en stor julklapp till hela familjen.

Didrik ska få Play mobil av oss. En jättestor polisstation och en polisbil. De köpte jag för halva priset.


Love ska få en snowracer och en Paw patrol valp med fordon.

De matchande jultröjorna hittade jag på Kappahl och Lindex.


Julklapparna till mina föräldrar och till Marcus kan jag ju inte skriva om, men familjejulklappen kan jag ju avslöja. Vi har köpt ett nytt TV-spel, ett Nintendo Switch. Jag tror att det är Marcus som kommer bli gladast. Egentligen hade jag sagt att vi inte skulle löpa något förrän bion i källaren är klar, men nu hittade jag det lite nedsatt och framförallt priserna på spel var väldigt bra. Så vi slog till. Det blev själva konsolen och tre spel; Mario Kart, Cars 3 och Lego City. Tror att Didrik kommer älska alla tre spelen. 



Det blev en dyr fredag, men nu är vi klara med julklapparna till de allra flesta. Jag passade även på att köpa julklappar till barnen från farmor och farfar och lite andra släktingar. Längtar så till jul för att få se lyckan i deras ögon. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar