onsdag 13 december 2017

Bröderna Halldin 6/12

Jag vågar knappt säga det högt, men nu har barnen hållt sig friska ett bra tag. Jag pratade med en kollega i fredags och så sa jag samma sak, när jag kom hem med barnen så bajsade Love en jättediarré blöja, så vi var tvungna att ställa in vår planerade resa till Dalarna. Supertråkigt, men helgen blev ju jättebra ändå.

Idag är det onsdag och jag har hämtat barnen redan kl 14. När jag kom satt Didrik och bakade pepparkakor. Barnen visste inte riktigt vad de ville göra efter föris så vi satte oss i bilen och åkte och tittade på fabriken vid havet och sen till Ica Maxi och provsmakade julbord. 





Som avslutning på eftermiddagen åkte vi och hämtade Marcus. Barnen fick provåka en av truckarna i fabriken.

Vi gjorde ju om i vår hall för nån månad sen. Det blev jättebra, dock har barnen haft för dåliga krokar för alla sina kläder. Jag köpte en ny hängare häromdagen som Marcus satte upp ikväll. Det blev superbra! Måste köpa en till till Didriks kläder.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar