fredag 25 mars 2016

Work

Nu har det snart gått 6 månader sedan kejsarsnittet och jag längtar så efter att börja springa igen. I Gävle är det vår nu så på förmiddagen snörade jag på mig springskorna och begav mig ut. Det blev bara 2 km. Jag har hittat ett träningsupplägg som jag ska följa, så att det inte blir som efter graviditeten med Didrik, då jag fick löparknä. 

Det kändes så skönt att komma ut igen och jag längtar redan till nästa pass!

Dock kände jag att mina springskor har blivit väldigt utslitna eftersom jag har promenerar med dem. Vi var på XXL Sport i Valbo idag och jag hittade ett par toksköna springskor. Jag har alltid sprungit i Nikeskor, men nu provar jag något nytt, Mizuno. De var nedsatta 700:-, till 799:-. Nu hoppas jag att de blir bra. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar