fredag 11 mars 2016

Dagens Love 10/3

Idag har jag och Love varit på stan med hans kusin och hennes son. Hennes son är en månad äldre än Love. Eftersom Marcus är sladdbarn så blir det lite konstigt i de olika generationerna. Marcus syskonbarn är mer jämngamla med oss än vad Marcus syskon är. Didriks och Loves kusiner är mellan 15 och 28 år.

Vi hade iallafall supertrevligt. Vi åt frukost på Waynes och sen shoppade vi lite. Det blev en pyjamas till Love, en långärmad T-shirt till Didrik och en topp till mig. Allt detta för 200:-. Jag älskar reafynd!

Loves nattsömn är lite så där. Inatt var han vaken mellan 4 och 5:30. Men sen fick jag sovmorgon. Marcus tog ut lite flex och väckte inte mig förrän kl 8:05. Då blev det bråttom. Men jag lyckades få i båda barnen frukost, klä på dem och mig, packa och sen vara på föris kl 9:03. Jag är sjukt imponerad över oss!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar