torsdag 10 mars 2016

Bröderna Halldin 6/3

Idag har jag varit en riktigt usel mamma. Jag har varit SÅ trött och haft noll tålamod med barnen. Didrik har utnyttjat detta till max så det känns som att det har varit tjafs hela dagen. Båda barnen vaknade innan 6.

Marcus fick så klart sovmorgon i och med att han var på fest inatt. Sen har han jobbat hela dagen.

På dagen var vi ute och åkte pulka. Det var jötteroligt ända tills Didrik ramlade sv och slog upp läppen och skapade kinden. Han blev jätteledsen.

Jag försökte få Didrik att sova middag i och med att han vaknade så tidigt, men det är omöjligt. Det är väldigt skönt att han inte sover middag längre. Skönt att slippa anpassa dagen efter hans tider också.

Marcus kom hem vid 15:30 och tog med båda barnen på kalas. Jag skulle egentligen följt med, men jag orkade verkligen inte. Jag stannade hemma och sov istället. Gud så skönt och välbehövligt!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar