lördag 12 mars 2016

Bröderna Halldin 11/3

Tämk att det kan vara sån skillnad på min älskade son från dag till dag. Idag har Didrik varit på toppenhumör. Han har kvittrat hela dagen.

Vi startade dagen rätt tidigt, men utan något avbrott på natten. Vi var alla pigga och glada. Kl 8:15 lämnade jag barnen hos mormor och åkte och tränade på gymmet. En perfekt start på en solig fredag.

Kl 10 var vi på Järnvägsmuseet. Jag passade på att köpa årskort där. Didrik älskar att vara där och det är ett fint och roligt museum. Det har ett familjekort som kostar 400:-. Då får vi gå hela familjen tillsammans eller var och en för sig, så värt det! Idag fick man åka rälsbuss till och från tågstationen. Didrik var helt lyrisk.

Vi åkte sen hem och åt lunch, men snabbt ut igen och njöt av det fina vädret. Vi tog en promenad och mötte Marcus. Didrik stod på ståbrädan eller gick 4,5 km. Han har starka ben min son. Love sov nöjt i vagnen.

Marcus och Didrik var som vanligt på pappa-barn-badet på kvällen. Det är en riktigt bra aktivitet tycker jag. De får lite egentid samt att Didrik blir mer och mer vattenvan. Snart skulle jag vilja sätta honom i simskola.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar