fredag 12 augusti 2011

2 och 3 dagar kvar

Det är inte lätt att hinna blogga när man är på resande fot.

3 dagar kvar
Onsdagen bara susade förbi. Sista dagen på jobbet innan semester gick som på en dans! Efter jobbet fixade jag mina naglar hos Linda. Sen bar det av till Sthlm och kräftskiva hos Alex och Patrik på Ekerö. Lika trevligt som vanligt! Ingen nervositet alls!

2 dagar kvar
Vaknade tidigt på Ekerö. Åkte till Bauhaus och tittade lite, sen hem till mamma och pappa och fixade en sista sak inför bröllopet. Sen åkte vi in till stan och hämtade Marcus kläder på Stockholm Brud & Fest. Vi har fått ett toppenbemötande från dem. Tjejerna där är så himla trevliga. På vägen hem svängde vi förbi familjen Belin. Fick träffa Mariella och Melker en snabbis :-) Melker är ett riktigt litet charmtroll! Tog med oss Alexandra till Gävle. Hämtade ut min underbara ring! NU ÄR JAG REDO ATT GIFTA MIG :-) På lördag kommer jag ha de finaste ringarna i världshistorien på mig! De var helt perfekta tillsammans! Kvällen gick superfort. Tacos till middag och sen massa tjejsnack :-) Fortfarande ingen nervositet! Bara en enorm längtan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar