tisdag 2 augusti 2011

12 dagar kvar

Tiden går så fort när man har roligt! Vårt bröllop närmar sig verkligen med stormsteg :-) Både jag och Marcus längtar som bara den! Ingen nervositet har infunnit sig ännu, vilket känns väldigt skönt!

Igår bakade jag en kaksort till till After Wedding, och Marcus fixade för fullt med våra lister. Vi hann också med ett besök på återvinngen och slängde bland annat vår gamla diskmaskin. Förstår inte riktigt varför vi börjar med så många projekt hemma mitt i alla bröllopsbestyr. Om man tittar på min att-göra-lista så är många saker som ska göras innan bröllopet inte riktigt bröllopsrelaterade. Men vi jobbar bäåst under tidspress.

Tänk attt det är de små sakerna i vardagen som gör mig lycklig. Igår fick jag för första gången sen vi flyttade klappa en av grannens små söta katter. Och jag blev så glad. Hon är väldigt skygg, men igår fick jag både klappa henne och bära henne. Hon var nog den mjukaste katten jag nånsin har klappat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar