fredag 12 augusti 2011

1 dag kvar

Åh nu är det inte långt kvar på riktigt.

Idag har vi kört ut alla saker till Engeltofta. Det kommer bli så bra! Dock har det så klart strulat lite idag, men det finns inget som kan förstöra morgondagen!

Jag är fortfarande inte det minsta nervös! Känner mig nästan lite avslagen idag, kanske för att vi har flängt runt så mycket idag. Men den enorma längtan är kvar. Jag längtar till allt; till frisören, till sminkningen, till att få min brudbukett, till fotograferingen, till vigseln, till gratulationerna på kyrkbacken, till brudskålen, till middagen, till tårtan, till brudvalsen, till festen och till bröllopsnatten!

Ikväll ska jag, Marcus, Alexandra, Lina och Jens ut och äta middag och njuta av att bara ta det lugnt. Sen sover jag och Marcus på hotell.

OCH IMORGON SMÄLLER DET!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar