onsdag 3 augusti 2011

10 dagar kvar

Det är lika bra att inse att man inte är 18 längre. Trots att det inte blev speciellt sent eller speciellt många drinkar igår så har dagen idag varit oerhört seg.

Idag har jag dubbelkollat alla detaljer med bageriet som ska göra vår tårta. Sen har jag mailat med resebyrån som vi har bokat vår smekmånad igenom, dubbelkollat detaljer så som bagagevikt.

Efter jobbet promenerade jag till Marcus jobb, där skrev vi ut alla vigselprogram. Ikväll har vi vikt dem och stämplat dem. De blev väldigt fina, trots lite skrivarkladd.

Vi har även lämnat in våra förlovningsringar på putsning.

Idag har jag kunnat bocka av mycket på min att-göra-lista. Det känns ju fantastiskt. Det är inte så jättemycket kvar på den nu. Vi har läget helt under kontroll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar