fredag 1 april 2016

Dagens Didrik 31/3

Jag skämms nästan att säga att vi har dåliga nätter när Love bara är vaken en gång. Inatt vaknade han vid 3 och var vaken i nästan en timme. Trots att jag somnade vid 22 igår var jag jättetrött när Love sen vaknade kl 6. Marcus fick ta honom, men Marcus hade somnat jättesent igår så han behövde sova lite till. Detta ledde till att han fick flexa. Och vi fick skjutsa honom till jobbet. Det blev lite bråttom att hinna lämna Didrik på föris till kl 9, men vi hann. Lämningarna den här veckan har gått jättebra. När de är ute vid lämning går det nästan alltid bra. 

När vi hade lämnat Didrik på föris åkte jag och Love och hälsade på på mitt jobb och sen gick vi på stan. Vi tittade mest och köpte bara två stora påskägg för 5:-/st att ha till nästa år. 

Vi hämtade Didrik på föris kl 14. Jag glömde ståbrädan hemma så det blev en långsam promenad hem. 

När Marcus kom hem tog vi bussen ner på stan och gick till frisören. Marcus och Didrik klippte sig samtidigt. Didrik satt i mitt knä och var jätteduktig. Han blev superfin i håret. 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar