tisdag 12 april 2016

Bröderna Halldin 11/4

Idag har vi haft en riktigt bra dag! På förmiddagen hängde vi i Bomhus centrum med Maria, Isabell och Samuel. Tanken var att vi skulle gå på bibblan, men den var inte öppen. 

Jag och Didrik åt blodpudding till lunch och han åt upp hela portionen utan något tjafs. Sen sov han. Det händer inte ofta att han sover på dagen när vi är hemma, men inatt sov han bara 9 timmar, så det behövdes. 

Efter att han hade sovit lekte vi lite i hans rum. Sen tog vi bussen ner på stan. När vi åkte förbi mitt jobb sa han: Titta mamma, ditt jobb och så pekade han på Stadshuset. Jag frågade vad jag gör på mitt jobb. Han svarade högt och tydligt att jag läser tidningen. Det var många runt omkring oss som började skratta.

På stan köpte vi först en ny cykelhjälm till Didrik. Den han har nu är i minsta laget. Sen gick vi till polisstationen och fixade pass till mig, Didrik och Love. 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar