lördag 23 april 2016

Cheap Thrills

Jag har börjat sälja av massa bebissaker som vi inte avvänder längre. Jag har fått massa sålt. Det är så skönt att bli av med och samtidigt få in lite pengar.

Jag har bland annat sålt
Didriks sittvagn för 1750:-
Amningskläder för 350:- 
Klädpaket strl 62 för 100:-
Skötväska för 200:-
Organizer för 60:-
Ståbräda för 350:-

Egentligen hade jag köpstopp i april, men Love behöver verkligen långärmade bodys i strl 74 och så fick jag min bonus från Polarn och pyret. Så i tisdags blev det en tur på stan med Love och min mamma. Vi åt lunch på nya Waynes och sen blev det lite shopping. 



Jag köpte en Windfleece till Didrik, ordinarie pris 599:-, men jag betslade 107:- efter alla rabatter och kuponger.
På HM är det World Recycle week. Jag lämnade in en påse kläder som vi inte använder och fick en rabattkupong på 50:-. Den använde jag direkt. Jag köpte en topp till mig, ett par finshorts till Didrik och en likadan kavaj som han har, fast i nästa storlek, 110. 


På Kappahl har jag också lämnat in begagnade kläder och fått kuponger. Så där köpte jag namnsdagspresenter till Love, en body i strl 74 och en T-shirt i strl 80.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar