fredag 3 oktober 2014

Doktorn kan komma

Då har vi tagit oss igenom vår första VAB-vecka. Antar att det är lika bra art vänja sig. Det sägs ju att första året på dagis bjuder på de flesta barnsjukdomar.

Jag känner mig väldigt tacksam över att både jag och Marcus har jobb som tillåter att vi pusslar lite med tider och att vi är två som kan dela på allt. Jag är ännu mer tacksam över att vi har min föräldrar som hjälper till i vått och torrt. De är verkligen guld värda! 

Att jag och Marcus har den arbetssituation vi har är ju till 99 % positivt, men när det gäller VAB så vore det på ett sätt enklare om vi jobbade i t.ex. butik som vi gjorde förut. När man är borta nu så växer att-göra-listan och alla deadlines kommer närmare. Men det är bara att jobba snabbare :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar