onsdag 22 oktober 2014

Dagens Didrik 22/10

Marcus är sjuk, igen! Så jag fick lämna lilleman på föris imorse. Idag gick det på en minut, på riktigt. Han nästintill slet av sig kläderna. 

Som tur var kunde Didriks farmor och farfar hämta Didrik idag. Jag var nämligen på ett heldags seminarium om IPU-profilanalys. Alla på avdelningen har besvarat en enkät. Idag fick vi bland annat en genomgång om de fyra olika huvudprofiler som finns och vilka beteenden som ingår där. Nästa vecka har jag mitt personliga samtal med psykologen där jag får min personliga profil presenterad. Jag längtar verkligen! Det ska bli fantastiskt spännande och intressant. Jag återkommer med resultatet.

Didrik kom hem vid 17:30. Jag var lat och orkade inte laga någon mat. Didrik fick en burk moussaka. Lilleman snappar upp så många ord och ringde till mormor och berättade att han hade ätit moussaka, med perfekt uttal. Sötnos!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar