fredag 3 oktober 2014

Dagens Didrik 3/10

Natten var riktigt bra. Jag sov från 20:30 till 6. Jag har inte varit uppe med Didrik en enda gång. Marcus hade varit upp nån gång, men bara upp och lagt ned honom.

Marcus var hemma med Didrik fram till 9:30 och jag slutade jobbet 12:40. Däremellan var Didrik hos sin fantastiska mormor. 

När Didrik sov passade vi på att gå ner på stan och hämta min nya cykel. 

Didrik mår mycket bättre idag, men är fortfarande snorig och hostig. Ikväll hade han 37,9. Jag tycker inte att det är feber på små barn. Jag tycker att gränsen går vid 38 (dags- och kvällstemp) medan Marcus tycker att gränsen går redan vid 37,5. Vi får helt enkelt se hur han mår imorgon. Han somnade utan några problem vid 20. Hittills har han hostat en gång.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar