tisdag 21 oktober 2014

Dagens Didrik 21/10

Lilleman sover verkligen bra nu. Det är väl sånt man inte ska säga högt, men just nu är det verkligen jätteskönt. Han sover nästan 12 timmar i sträck utan ett pip.

Imorse var det min tur att länna honom. Vi var på föris redan vid 7:30, lite tidigare än vanligt, eftersom jag hade ett möte som började kl 8. Lämningen gick så smidigt och jag var på jobbet redan 7:50.

Jag har haft en lite annorlunda dag på jobbet. Jag har varit på Gävle flygplats på ett möte, det var riktigt intressant. 

Ikväll har Maria, Jocke och Tommie varit här på middag. Didrik showade loss ordentligt. Han var alldeles till sig och somnade inte förrän kl 20, trots att han var jättetrött redan kl 19.

Marcus hade valt Didriks kläder till kvällen. Han var riktigt tuff i sina gröna slimjeans och en grön T-shirt. Jag tycker att det är jätteroligt att Marcus också tycker att Didrik ska vara finklädd när vi har gäster.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar