fredag 3 oktober 2014

Dagens Didrik 2/10

Äntligen en natt med lite mer sammanhängande sömn. Vi har sovit i skift inatt. Marcus började att sova med Didrik i vårt gästrum på nedervåningen, och jag i vår säng på övervåningen. Tanken var att vi skulle byta efter halva natten, men Didrik sov mycket bättre inatt så Marcus kom inte upp och väckte mig förrän vid 5. 

Trots olyckan igår så var mamma och pappa lika underbara som alltid och ställde upp och hade Didrik på förmiddagen. Marcus var på kurs i Sthlm och jag jobbade på förmiddagen. På eftermiddagen var jag och Didrik hos mamma och pappa. På kvällen bjöd vi mamma på middag. 

Jag och Didrik mötte Marcus på stationen när han kom med tåget. Didrik älskar tåg och blev helt lyrisk. 

Han har varit väldigt snorig och hostig idag, men inte feber över 37,8 på hela dagen förrän ikväll, då hade han 38,2. Så han får vara hemma imorgon också.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar