tisdag 23 januari 2018

Bröderna Halldin 19/1

Nu är äntligen båda barnen friska! Det blev utdraget för båda och inget föris på hela veckan för någon av dem.

Jag VAB:ade på tisdag förmiddag. Vi hade en jättemysig dag. Jag och Love började med att skjutsa Marcus till jobbet och tog sen en promenad. 




Sen hämtade vi upp den andra sjuklingen hos mormor och åkte hem.en hämtade vi upp den andra sjuklingen hos mormor och åkte hem. Väl hemma spelade vi TV-spel, byggde med Lego och pysslade. Jag hann även med ett träningspass. Didrik har blivit så duktig på Mario Kart att han oftast vinner över mig, åtminstone i 100 CC-klassen.






På eftermiddagen kom världens bästa mormor och tog hand om barnen så att jag kunde jobba. Sen har barnen varit med henne hela veckan. Vad skulle vi göra utan henne?! Världens bästa mormor!!! De har haft jätteroliga dagar tillsammans. Tur att barnen inte har varit så sjuka, för i onsdags kom äntligen snön till Gävle.





Jag har försökt komma hem i så bra tid som möjligt och löst av mamma och sen jobbat lite extra på kvällarna när barnen har somnat. Marcus kom hem sent igår kväll, lagom till att barnen är friska. 

Har massa fina bilder från veckan, men tyvärr vill inte min mobil samarbeta just  nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar