måndag 6 november 2017

Malm

Förra helgen var vi på Ikea. Jag har fått ett höstryck och vill förnya lite i hemmet. Vi har länge pratat om att göra lite mer personligt i barnens rum.

För några veckor sen beställde jag varsin bolstavslampa till dem. När vi var på Ikea köpte jag varsin tavellist och lite ramar. Till Didriks tavellist hade jag redan två foton att sätta in i ramar. Till Loves ram har jag bestämt foton. Hur som helst så blev det så mycket mysigare i barnens rum efter dessa små inköp. 







Jag köpte också två nya byråer till vårt sovrum. Har även planer på att tapetsera om där. Vill ha ganska mörka tapeter och ljusa möbler. Igår monterade jag ihop byråerna. Är rätt nöjd över att jag lyckades med det. 

Köpte också jättemånga ramar. Ska sätta upp en till fotovägg i vardagsrummet. På den som vi har uppsatt nu så har vi bilder på familjen, på den som ska sättas upp så blir det Vybilder från de fantasiska resor som vi har gjort. Längtar tills bilderna kommer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar