torsdag 9 november 2017

34 år

I torsdags fyllde jag år. Jag blev väckt med frukost på sängen och ballonger. Jag fick min favoritfrukost; inlagda persikor med Nutella.

På kvällen firade vi med mamma och mina svärföräldrar. Jag fick massa fina paket. Av Marcus fick jag en halv Peak-jacka. Jag valde den själv. Den är SÅ fin och superskön. Marcus har köpt en likadan fast marinblå.



Av mamma och pappa fick jag två tröjor från Peak, även de hade jag valt ut själv. 



Av mina svärföräldrar fick jag ett par träningsbyxor. Supersnygga och sköna. 

Didrik hade sagt att han också ville ge mig ett paket. Jag sa åt Marcus att bara köpa något litet och billigt, men han gick all in och köpte ett par superfina örhängen från Caroline Svedbom, som jag hade önskat mig. Han köpte ett par i en ljus nyans. Superfina, men jag hade suktat in mig på ett par mörka, så jag bytte dem. 

Det blev en alldeles perfekt födelsedag. Jag önskade mig mammas köttfärssås med spaghetti och det fick jag till middag. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar