söndag 19 november 2017

Dagens Love 9/11

Love har fått höstblåsor. Min lilla prins är jättesjuk, som han alltid blir.

I måndags när jag hämtade honom från förskolan så berättade en fröken att han hade klagat över att han hade ont i munnen när de åt mellis på eftermiddagen. Jag frågade om han hade ont och han sa ja. Jag frågade om han hade slagit sig och då sa han ja och där och pekade på bordet. Det var inte så mycket mer med det. Han var precis som vanligt när vi kom hem och åt allt möjligt. 

På tisdagen lämnade jag honom på föris och då var han glad och pigg, men när Marcus hämtade honom så hade de precis tagit febern på honom och han hade 39,0. Han var rätt hängig på kvällen, men somnade utan problem. 



Didrik var på föris på onsdagen medans Marcus var hemma med Love på förmiddagen och jag på eftermiddagen. Han var inte alls pigg och ville inte äta. Som högst hade 39,9 i feber. 

Natten mot idag var han vaken mycket. Var inte direkt ledsen, men kunde inte komma till ro. Didrik var på föris idag också. Jag jobbade på förmiddagen och Marcus på eftermiddagen. Idag har blåsorna börjat komma. Bara i munnen än så länge, men det är ju det värsta stället att få de på. Han vill nästan inte äta något alls och men dricka går bra i perioder. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar