fredag 10 november 2017

Bröderna Halldin 3/11

Även mina småkillar blev uppvaktade på min födelsedag igår. Farmor och farfar kom med försenade/för tidiga födelsedagspresenter. Love fick träjärnväg, en bok och ett underlägg med Babblarna. Didrik fick det han mest av allt har önskat sig, en stor brandstation i Lego. Det var verkligen en succé! 


Även mormor kom med paket, namnsdagspresenter. De fick varsin pyjamas. Didrik har vuxit ur sin spindelmannendräkt. Tycker att utklädningskläderna är så dyra och inte så mycket valuta för pengarna, så då passade det perfekt med en pyjamas som man även kan använda vid utklädnad. Barnen blev superglada!

Loves pyjamas var dock för liten så den har vi bytt idag. Tyvärr fanns inte en likadan i nästa storlek 98/104. Det fick bli en brandmanspyjamas istället. 

Idag har jag varit ledig. Vi jobbade egentligen halvdag, men jag tog Flexledig. Så skönt att slippa stressa iväg på morgonen. Vi var på stan på förmiddagen. Vi vinkade av mormor på tågstationen och sen var vi på stan; bytte Loves pyjamas och mina örhängen och köpte ett par fodrade jympaskor till Didrik. Det gick jättebra att vara på stan med dem, men det kanske inte var så där mysigt som jag hade tänkt mig. 





Vid lunch hämtade vi Marcus på jobbet. Eftermiddagen bara sprang iväg utan att vi gjorde någonting vettigt. Det var ganska skönt, men vi har massor som behöver göras. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar