torsdag 2 november 2017

Dagens Love 27/10

Och så var vi åter i VAB-träsket. Love vaknade med 39 graders feber natten till i förrgår. Vi kollade våra kalendrar och bestämde snabbt att jag skulle vara hemma onsdagen, Marcus igår och att vi skulle dela på dagen idag.

Didrik bad om att få gå till förskolan, så det fick han så klart göra. Love har varit pigg och nästintill feberfri på dagarna, men har haft feber på nätterna. Jag var sjukt effektiv i förrgår. Bestämde mig för att helt koppla bort jobbet och njuta av att vara hemma en dag med Love. Hann ikapp med massa som jag har legat efter med, t.ex. tvätt och rensning av kläder samt städning, samt en massa mys och lek med min minsting. Vi hämtade Didrik på förskolan kl 14 i riktigt ösregn, så det blev en eftermiddag inomhus, men det gjorde inte så mycket. Love verkar även ha fått ögoninflammation och är inte helt OK ännu. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar