onsdag 22 november 2017

Bröderna Halldin 17/11

Äntligen friska barn!!! Så här glada blev vi då!


Didrik har varit sjuk hela veckan. Love började på föris igen igår. 

Mormor och morfar har ställt upp som barnvakt trots att mormor inte har varit riktigt kry. Tusen tack! 

I onsdags jobbade jag fram till 15, sen mötte jag upp barnen och deras mormor och morfar i Stenebergsparken. Det hade kommit lite mer snö och var riktigt kallt. Det blev overallspremiär. Love är så himla fin i Didriks gamla overall. 





Sen blev vi bjudna på middag i lägenheten. 



Igår var jag på kurs i Sthlm. Mamma lämnade Love på förskolan. Han var lite ledsen, men det gick ändå bra. Marcus fick åka hem en dag tidigare från Jönköping så att jag kunde åka på min kurs.

Idag har Marcus varit hemma med Didrik på förmiddagen. De lämnade in bilen på däckbyte och sen tvättade de den. Didrik tyckte så klart att det var jättespännande.  

Jag jobbade fram till klockan 12, sen var det skiftbyte hemma. Jag och killarna hade en mysig eftermiddag hemma. 



Ikväll har vi varit hos familjen Rogsberg på middag. Lika trevligt, gott och mysigt som vanligt. Didrik och Love vägrade somna, de somnade inte förrän vid kl 23 i bilen.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar